سلام و احترام من این سوال ها رو برای دونستن خدم میکنم پسس به بزرگواران بر نخورد
ایا دعا برای رفع غم و اندوه خوب هست دعا بکنیم بعضی از دعا ها زده برای رفع غم و اندوه مگه نباید همیشه یاد مصیبت امام حسین باشیم ؟
من اعتقادم این هست و میدونم همیشه باید یاد این مصیبت باشم
چون تو زیارت ناحیه مقدسه امام زمان میگه
فَلاََ نْدُبَنَّک َ صَباحاً وَ مَسآءً ، وَ لاََبْکِیَنَّ لَک َ بَدَلَ الدُّمُوعِ دَماً ،
(درعوض)صبحوشام برتومویِه میکنم، وبه جاى اشک براى توخون گریه میکنم،
و معنی تسلیت یعنی چه و چرا گفته میشود ؟
از تسکین می اید ؟؟
__________________________________________________ ___________




نقل قول

شبکه های اجتماعی
لینک های مهم
درباره ما
پست الکترونیکی مدیریت سایت : info@shahrequran.ir