زمانی بود که در همچین شرایطی قرار داشتم
حس می کردم بدبخت ترین موجود زمین هستم نه دوستی و نه همراهی داشتم تا کمکم کنه
این را می گم که فکر نکنید قصد نصیحت دارم نه فقط یه تجربه است چون درک میکنم شرایطی را که دلت بخواهد دنیا به آخر برسه و نیست بشی تا از همه چیز راحت بشی
ما آدمها تا وقتی بخواهیم خودمون مشکلاتمون را حل کنیم تو یه همچین شرایط روحی هم قرار می گیریم
وقتی که با دو دو تا و حساب و کتاب قرار باشه مشکلی را حل کنی که مثل یه کلاف در هم پیچیده است جز سر در گمی و خستگی چیزی برات نمی مونه
من شخصا یه لحظه تمام ناتوانی هام را جلوی چشمم اوردم و تمام روزهایی را که داشته هام را داشتم و موفقیتها و شادی ها را
دقت که کنی می بینی تمام آن لحظه ها رنگ خدا را داره رنگ عمل به دستورات خدا و رنگ امید به بودن با خدا پس تصمیم گرفتم که به قسمتهای سیاه و شاید غمگین زندگیم رنگ خدا بدم
پس نگاه کردم ببینم خدا چی می گه و مشکل را به خودش واگذار کردم اگه مسبب آن دردسر خودم بودم توبه کردم و امید به اینکه خدا از فضلش شامل حال منم بکنه و اگه از جور زمونه بود صبر کردم و از خود خدا خواستم که این کلاف را برام باز کنه و به حق که خدا خدایش بیسته بیسته
همین الان بودم تو شهر نورانی خدا از توسلی بود که به خود خدا و امام رضا داشتم و الان می تونم از بی کاریم نهایت استفاده و لذت را ببرم و از گناه دور بشم
استاد گرامی ما همه در گیر این زندگی دنیوی هستیم و این دنیا جای مشکلات و اندوه هاست
پس باید با خدا باشیم و به معجزه عشق به استاد کرم و لطف ایمان داشته باشیم تا پادشاه همه آرزو ها و بودنهامون بشیم
امیدوارم زودتر مشکلات با توکل و امید به خدا رنگ ببازن
پایدار باشید و ببخشید که انقدر طولانی و رک نوشتم



نقل قول


شبکه های اجتماعی
لینک های مهم
درباره ما
پست الکترونیکی مدیریت سایت : info@shahrequran.ir