انتخاب رنگ سبز انتخاب رنگ آبی انتخاب رنگ قرمز انتخاب رنگ نارنجی
نمایش نتایج: از شماره 1 تا 7 , از مجموع 7

موضوع: باید امید داشته باشیم کی مرگمان میرسد

Hybrid View

  1. Top | #1

    تاریخ عضویت
    September_2014
    عنوان کاربر
    همسوی نور
    میانگین پست در روز
    0.08
    نوشته ها
    330
    صلوات و تشکر
    162
    مورد صلوات
    308 در 175 پست
    نوشته های وبلاگ
    3
    دریافت کتاب
    0
    آپلود کتاب
    0

    پیش فرض




    زمانی بود که در همچین شرایطی قرار داشتم
    حس می کردم بدبخت ترین موجود زمین هستم نه دوستی و نه همراهی داشتم تا کمکم کنه
    این را می گم که فکر نکنید قصد نصیحت دارم نه فقط یه تجربه است چون درک میکنم شرایطی را که دلت بخواهد دنیا به آخر برسه و نیست بشی تا از همه چیز راحت بشی
    ما آدمها تا وقتی بخواهیم خودمون مشکلاتمون را حل کنیم تو یه همچین شرایط روحی هم قرار می گیریم
    وقتی که با دو دو تا و حساب و کتاب قرار باشه مشکلی را حل کنی که مثل یه کلاف در هم پیچیده است جز سر در گمی و خستگی چیزی برات نمی مونه
    من شخصا یه لحظه تمام ناتوانی هام را جلوی چشمم اوردم و تمام روزهایی را که داشته هام را داشتم و موفقیتها و شادی ها را
    دقت که کنی می بینی تمام آن لحظه ها رنگ خدا را داره رنگ عمل به دستورات خدا و رنگ امید به بودن با خدا پس تصمیم گرفتم که به قسمتهای سیاه و شاید غمگین زندگیم رنگ خدا بدم
    پس نگاه کردم ببینم خدا چی می گه و مشکل را به خودش واگذار کردم اگه مسبب آن دردسر خودم بودم توبه کردم و امید به اینکه خدا از فضلش شامل حال منم بکنه و اگه از جور زمونه بود صبر کردم و از خود خدا خواستم که این کلاف را برام باز کنه و به حق که خدا خدایش بیسته بیسته
    همین الان بودم تو شهر نورانی خدا از توسلی بود که به خود خدا و امام رضا داشتم و الان می تونم از بی کاریم نهایت استفاده و لذت را ببرم و از گناه دور بشم
    استاد گرامی ما همه در گیر این زندگی دنیوی هستیم و این دنیا جای مشکلات و اندوه هاست

    پس باید با خدا باشیم و به معجزه عشق به استاد کرم و لطف ایمان داشته باشیم تا پادشاه همه آرزو ها و بودنهامون بشیم

    امیدوارم زودتر مشکلات با توکل و امید به خدا رنگ ببازن
    پایدار باشید و ببخشید که انقدر طولانی و رک نوشتم

  2. 2 کاربر برای پست " بانوی سرخ " عزیز صلوات فرستاده.

    یا علی ابن الحسین (2014_10_11), گل مريم (2014_10_07)

اطلاعات موضوع

کاربرانی که در حال مشاهده این موضوع هستند

در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)

کلمات کلیدی این موضوع

مجوز های ارسال و ویرایش

  • شما نمیتوانید موضوع جدیدی ارسال کنید
  • شما امکان ارسال پاسخ را ندارید
  • شما نمیتوانید فایل پیوست کنید.
  • شما نمیتوانید پست های خود را ویرایش کنید
  •  

کانال ترجمه ی شهر نورانی قرآن

انجمن شهر نورانی قرآن محیطی پر از آرامش و اطمینان که فعالیت خود را از فروردین سال 1392 آغاز نموده است
ایمیل پست الکترونیکی مدیریت سایت : info@shahrequran.ir

ساعت 06:01 PM