سلام دوستان و بزرگواران شهر نورانی قرآن
در این تاپیک به مشاعره شعرهای عاشورایی و محرم میپردازیم. إن شاءالله
توجه: به سه نفر از دوستانی که در مشاعره شرکت فعالی داشته باشند در پایان ماه محرم به قید قرعه جایزه تعلق میگیرد.





| ❤ |
مشاعره عاشورایی(مسابقه ای با جایزه)
سلام دوستان و بزرگواران شهر نورانی قرآن
در این تاپیک به مشاعره شعرهای عاشورایی و محرم میپردازیم. إن شاءالله
توجه: به سه نفر از دوستانی که در مشاعره شرکت فعالی داشته باشند در پایان ماه محرم به قید قرعه جایزه تعلق میگیرد.
اشتیاقی که به دیدار تو دارد دل من
دل من داند و من دانم و تنها دل من
یا ابا صالح علیه السلام ادرکنی
با ما همراه باشید در
کانال ترجمه ی قرآن شهر نورانی قرآن
https://دtelegram.me/shahrenuraniquran
کانال مکالمه ی عربی شهر نورانی قرآن(آموزش دروس صدی الحیاة و لهجه ی عراقی)
https://telegram.me/mokalemeharabik
Masoomi (2013_11_11), مهاجر (2013_10_29), مارال (2013_11_28), مدیریت محتوایی انجمن (2013_11_01), از خاک تا افلاک (2013_10_29), تسلیمی (2013_10_30), دژدان (2017_09_30), سحر (2013_12_08), عطیه سادات (2013_11_14)
در دشت بلا قحطی ایمان شده است
هر دیو و ددی نماد انسان شده است!
مردان همه سر به نیزه ها بخشیدند
سالار زنان بی سرو سامان شده است
مارال (2013_11_28), مدیریت محتوایی انجمن (2013_11_28)

تو سر به زانوی غمی ز شرم کرده های خود
چرا غمین نشسته ای حسین را صدا بزن
اگر به باغ آرزو به عشق کربلای او
دل از همه گسسته ای حسین را صدا بزن
ویرایش توسط مارال : 2013_11_28 در ساعت 11:33 AM
مدیریت محتوایی انجمن (2013_11_28)

نومید نگردد کسی از لطف و عطایت
خوان کرمت بر همه باز است حسین جان
راز دل خود را به که غیر از تو بگویم
ما را چه کسی محرم راز است حسین جان
مدیریت محتوایی انجمن (2013_11_28)

نمک پرورده ی این خاندانم
به جز این در،در دیگر ندارم
خوشا بر من،که دلدارم حسین است
به محشر ،یاور و یارم حسین است
مدیریت محتوایی انجمن (2013_11_28)

تو حسین هستی و من حر گنه کار توام
به امید کرمت بار گنه آوردم
من از اول دل اطفال تو را سوزاندم
من سر راه تو ای شه سپاه آوردم
کورم از خجلت عباس و علی اکبر تو
چشم بگشوده به حرف تو نگاه آوردم
ای نجات همه من غم به درگاه تو
ای طبیب همه من حال کباب آوردم
روز من چون شب تاریک شده در نظرم
تا کنم ضیاءرو به تو ماه آوردم
رو سیاهان گویند حسین است شفیع
ای شفیع همه من ری سیاه آوردم
مدیریت محتوایی انجمن (2013_11_28)

من گدایم گدای حسینم
مستحق عطای حسینم
عشق او مایه ی سوز و سازم
روی او قبله گاه نمازم
از غلامی او سرفرازم
نوکری بر سرای حسینم
مدیریت محتوایی انجمن (2013_11_28)



من پاره های قلب رسول مطهرم
زهراست مادرم پسر مرتضی منم
گر دین حق شوداحیا به خون من
آماجگاه تک تک شمشیرها منم
بنیان گذار مکتب سرخ شهادتم
با خون خود نموده کاخ ستم را فنا منم
دلخوش آن مستحب ام که جوابش واجب باشد.
مارال (2013_11_28)

من تشنه لبم آب حیاتم بدهید
راهی به سفینه النجاتم بدهید
من تذکره ی کرببلا می خواهم
ای آل محمد(ٌ)این براتم بدهید

در خلقت ما سوی سهیم است حسین
در نزد خدا ذبح عظیم است حسین
ای غرق گنه بگیر دامانش را
زیرا چو خدای خود کریم است حسین

نام تو را به نزد اجانب نمی برم
چون اسم اعظم است به دیوان نمی دهم
جان می دهم بشوق وصال تو یا حسین
تا بر سرم قدم ننهی جان نمی دهم
در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)