وصیت نامه دوم
بسم رب الشهدا و الصدیقین
به نام خدا و بیاد خونین کفنانمان
خدمت برادران پاسدارم سلام عرض می کنم امیدوارم همچنان مقاوم و استوار باشید که یقین دارم هستید نمىدانم چرا حرفى براى گفتن ندارم شاید دلیلش این باشد که شما الگوى همه چیز هستید.
ایمان،اخلاص، شهامت، شجاعت، صبر، استقامت، گذشت، ایثار، وفادارى و فداکارى.
به هر جهت به وجودتان افتخار میکنم و به خودم مىبالم که مدتى با شما بودم، برادران اطاعت از امام را فراموش نکنید که رمز پیروزیمان است.
درود به رهبر به حق محرومان امام خمینى
درود به روحانیت اصیل و مبارز
الیس الصبح بقریب
والسلام




نقل قول


شبکه های اجتماعی
لینک های مهم
درباره ما
پست الکترونیکی مدیریت سایت : info@shahrequran.ir