انتخاب رنگ سبز انتخاب رنگ آبی انتخاب رنگ قرمز انتخاب رنگ نارنجی
صفحه 1 از 5 123 ... آخرینآخرین
نمایش نتایج: از شماره 1 تا 10 , از مجموع 45

موضوع: ~~@@وصیت نامه کبوتر ها@@~~

Hybrid View

  1. Top | #1

    تاریخ عضویت
    April_2013
    عنوان کاربر
    مدیر انجمن
    میانگین پست در روز
    0.68
    نوشته ها
    3,299
    صلوات
    144
    دلنوشته
    6
    برای شفای عزیزی که سالها در اسارت بوده و الان حالش وخیم است التماس دعا دارم
    صلوات و تشکر
    1,162
    مورد صلوات
    3,816 در 2,089 پست
    نوشته های وبلاگ
    2
    دریافت کتاب
    0
    آپلود کتاب
    0

    پرچم ~~@@وصیت نامه کبوتر ها@@~~




    رهبر فرزانه انقلاب، بارها در بیاناتشان به این نكته اشاره داشته اند كه «وصیت نامه شهدا را بخوانید...» این توصیه در كلام گهربار حضرت امام خمینی(ره) نیز دیده می شود. در این مجال فرصتی دست داده تا با هم مروری داشته باشیم بر گزیده ای از صد وصیت نامه که در چند قسمت ارائه میگردد

    وصیت نامه شهید محمود احمدی



    دست ازاین ماه تابان [امام خمینی] برندارید كه روزنه ی امید مستضعفان جهان و ایران است. پیرو خط امام كه همان خط حزب الله است باشید.


    وصیت نامه شهید غلامحسین ارباب رشید



    "با مردم برخورد اسلامی داشته باشید، در راه اسلام و قرآن قدم بردارید و مواظب باشید كه شیطان باعث دوری شما از خدا نگردد."



    وصیت نامه شهید حسین برهانی



    - ای ملت بدانید امروز مسئولیتتان بزرگ و بارتان سنگین است و باید رسالتتان را كه پاسداری از خون شهیدان است انجام دهید و تنها با اطاعت ازروحانیت متعهد و مسئول كه در راس آن ولایت فقیه می باشد و امروز سمبل آن امام بزرگوار امت قادرید این راه را ادامه دهید.
    - خواهرانم! در تربیت فرزندانتان بكوشید و حجاب را رعایت كنید، زهراگونه زندگی كنید.....
    - سفارشم این است، مردم! به یاد خدا و روز جزا باشید پیرو ائمه اطهار باشید، كه .....
    - مردم! امام زمان (عج) را فراموش نكنید. مردم! دنباله رو روحانیت باشید كه چراغ راه هدایتند.....
    از امام اطاعت كنید كه عصاره اسلام است، او را تنها نگذارید كه نماینده حجه بن الحسن (ع) است.
    10/5/1362
    با دلِ پُر
    امید؛چشم انتظاریم هنوز...

  2. 2 کاربر برای پست " ملکوت " عزیز صلوات فرستاده.


  3. Top | #2

    تاریخ عضویت
    April_2013
    عنوان کاربر
    مدیر انجمن
    میانگین پست در روز
    0.68
    نوشته ها
    3,299
    صلوات
    144
    دلنوشته
    6
    برای شفای عزیزی که سالها در اسارت بوده و الان حالش وخیم است التماس دعا دارم
    صلوات و تشکر
    1,162
    مورد صلوات
    3,816 در 2,089 پست
    نوشته های وبلاگ
    2
    دریافت کتاب
    0
    آپلود کتاب
    0

    پیش فرض




    وصیت نامه شهید ناصر بختیاری


    ...من خودم را لایق نمیدانم كه در جواب ندای هل من ناصر ینصرنی به امام كبیرمان لبیك بگویم... ولی از امام (ره) می خواهم كه مرا دعا كند تا بلكه نزد خداوند مورد قبول واقع شوم و به درجه ای كه در نهایت شهادت است برسم.
    ...خدایا شكر می كنم كه مرا آزاد آفریدی تا آزاد فكر كنم تا بتوانم بندگیت را به جای آورم.
    خدایا! شكر تو را كه مرا پاسدار انقلاب خمینی ات قرار دادی تا اینكه بتوانم خونم را فدای حسینت بكنم.
    خدایا! شكر تو را كه مرا از این نعمت انقلاب سرخ خمینی برخوردار نمودی و به آن درجه ای رساندی كه لیاقتش را نداشتم. ...آگاه باشید كه در این برهه از زمان مسئولیت سنگینی بر دوش دارید. شما پاسدار خون های ریخته شده برای اسلام عزیز هستید و باید شما عزیزان پیام خون شهیدان و شعار آنها را با كار و كوشش در راه خدا به جهانیان صادر نمائید، و ثابت كنید كه می توانیم در پناه اسلام غیر وابسته به ابرقدرت ها باشیم و به شعار بهشتی مظلوم و دیگر شهدا تحقق بخشیم و ندای مظلومانه امتمان را به گوش تمام مستضعفان جهان برسانیم تا اینكه لرزه بر اندام پوسیده مستكبران داخلی و خارجی بیندازیم...
    و مستضعفین خود تصمیم بگیرند و حاكم روی زمین باشند همانطوریكه كه خداوند به بندگانش وعده داده است:
    "و نرید ان نمن علی الذین استضعفوا فی الارض و نجعلهم ائمه و نجعلهم الوارثین..."
    تا اینكه مقدمه ای برای ظهور مهدی (عج) و افراشته شدن پرچم لااله الاالله در جهان باشد.

    خدایا شكر می كنم كه مرا آزاد آفریدی تا آزاد فكر كنم تا بتوانم بندگیت را به جای آورم.
    خدایا! شكر تو را كه مرا پاسدار انقلاب خمینی ات قرار دادی تا اینكه بتوانم خونم را فدای حسینت بكنم.
    خدایا! شكر تو را كه مرا از این نعمت انقلاب سرخ خمینی برخوردار نمودی و به آن درجه ای رساندی كه لیاقتش را نداشتم



    با دلِ پُر
    امید؛چشم انتظاریم هنوز...

  4. کاربر زیر برای پست " ملکوت " عزیز صلوات فرستاده:

    گل مريم (2014_09_30)

  5. Top | #3

    تاریخ عضویت
    April_2013
    عنوان کاربر
    مدیر انجمن
    میانگین پست در روز
    0.68
    نوشته ها
    3,299
    صلوات
    144
    دلنوشته
    6
    برای شفای عزیزی که سالها در اسارت بوده و الان حالش وخیم است التماس دعا دارم
    صلوات و تشکر
    1,162
    مورد صلوات
    3,816 در 2,089 پست
    نوشته های وبلاگ
    2
    دریافت کتاب
    0
    آپلود کتاب
    0

    پیش فرض




    وصیت نامه شهید مجید پازوكی


    "درود بر امام امت، نایب بر حق امام زمان (عج) حضرت امام خمینی كه هرچه داریم از وجود با بركت ایشان است كه اسلام و امت اسلامی را بعد از هزاروچهارصدسال دوباره زنده نمود. قدر امام را بدانید و خالصانه پیروش باشید، انقلاب اسلامی و جمهوری اسلامی امانت الهی هستند وظیفة همه ما پاسداری از انقلاب و دستاوردهای آن است. صلاح دنیا و آخرت ما در پیروی از ولایت فقیه می باشد.فعالانه در مسائل انقلاب و اجتماع شركت نمایید. حضور گسترده و آگاهانة مردم ضامن انقلاب و اصول آن است. در نماز جمعه شركت كنید و شعائراسلام را زنده تر كنید".



    وصیت نامه شهید مرتضی بهرامیان



    از برادران و خواهران می خواهم كه این نهضت را حفظ كنید و در راه صدور آن از هیچ كوششی دریغ نكنید و مگذارید بار دیگر دست جنایتكاران شرق و غرب در شما مسلط گردد و خونهای هزاران شهید از دست برود. در نمازهای جماعت و جمعه با جدیت شركت كنید. با وحدت و اطاعت از مقام رهبری و پیروی از دستورات اسلام و پاسداری جدی از انقلاب اسلامی و دستاوردهای آن توطئه های استكبار را خنثی و نقش بر آب كنید.
    با دلِ پُر
    امید؛چشم انتظاریم هنوز...

  6. کاربر زیر برای پست " ملکوت " عزیز صلوات فرستاده:

    گل مريم (2014_09_30)

  7. Top | #4

    تاریخ عضویت
    April_2013
    عنوان کاربر
    مدیر انجمن
    میانگین پست در روز
    0.68
    نوشته ها
    3,299
    صلوات
    144
    دلنوشته
    6
    برای شفای عزیزی که سالها در اسارت بوده و الان حالش وخیم است التماس دعا دارم
    صلوات و تشکر
    1,162
    مورد صلوات
    3,816 در 2,089 پست
    نوشته های وبلاگ
    2
    دریافت کتاب
    0
    آپلود کتاب
    0

    پیش فرض




    وصیت نامه شهید محمود دایه علی


    بسم الله الرحمن الرحیم

    و لا تحسبن الذین قتلوا فی سبیل الله امواتاً بل احیا عند ربهم یرزقون گمان مبرید كسانیكه در راه خدا كشته می شوند، مرده اند بلكه زنده اند و نزد خدا روزی می خورند. من محمود دایه علی وصیت نامه ی خود را به نام خدا و در راه تداوم انقلاب اسلامی به رهبری زعیم عالیقدر امام امت خمینی روح خدا شروع می كنم، ای مردم مسلمان و مستضعف ایران این انقلاب را به رهبری امام امت ادامه دهید ما ملت ایران خیلی خون داده ایم كه این انقلاب به پیروزی برسد نكند كه از رهنمودهای امام سرپیچی كنید و امام را تنها بگذارید او نایب امام زمان (عج) است. نگذارید خون این شهیدان پایمال شود ما هرچه خون بدهیم انقلابمان پایدارتر می شود، این آمریكائی خائن با كمك منافقین دارند شاخ و برگ این نهال انقلاب را می ریزند ما باید نگذاریم كه این ابرقدرتها، واسطه های داخلی آنها به این انقلاب ضرور زیان برسانند. اگرچه همه را بكشند ما باید تا آخرین قطره ی خونمان را به پای این نهال انقلاب بریزیم و آن را آبیاری كرده و رشدش بدهیم. در زمان امام حسین (ع) امام را تنها گذاشتند حالا كه امام خمینی راه او را می رود ما نباید اورا تنها بگذاریم. از خانواده ام می خواهم كه خط امام را ادامه دهند و از مادرم می خواهم برادرهایم را در بسیج شركت دهد تا اگر روزی به شهادت رسیدم بتوانند ادامه دهنده ی راه من باشند. از برادرهایم می خواهم كه بعد از من اسلحه را به دوش بگیرند و خون خودشان را به پای درخت اسلام بریزند تا درخت اسلام بارورتر گردد. هركس امام را قبول نداشته باشد و سر قبر من بیاید به خون تمام شهیدان خیانت كرده است. پدر و مادرم! ما امروز در زمان امتحان هستیم چون در جبهه وجود دارد حسینی و یزیدی و من راه حسین را انتخاب كرده ام شما هم از فرصت استفاده كنید و به جبهه حسین بپیوندید. در هر كربلائی امام حسینی وجود دارد و حسین امروز با خمینی است. در وجود امام عزیز دقت كنید و با شناخت كامل راه او را ادامه دهید؛ مادرم می دانم كه در انتظار آمدن من هستید و هم اكنون دعا می كنی اما حرف من به برادرانم این است كه یكی یكی به جبهه های حق علیه باطل فرستاده شوند؛ من برای آنها طلب پیروزی بعد از شهادت می كنم. دوستانم در پیروزی ما در این جنگ هیچ شكی نداشته باشید این سخنان را به عنوان یك شهید می گویم كه اگر وحدت خودمان را از دست بدهیم و امام را تنها بگذاریم به خون تمام شهیدان خیانت كرده ایم و خدا شما را نمی بخشد. فقط در خط امام حركت كنید و بدانید بهترین تسلیت برای من انتقام گرفتن خون تمام شهیدان است....

    بخش فرهنگ پایداری تبیان
    با دلِ پُر
    امید؛چشم انتظاریم هنوز...

  8. کاربر زیر برای پست " ملکوت " عزیز صلوات فرستاده:

    گل مريم (2014_09_30)

  9. Top | #5

    تاریخ عضویت
    April_2013
    عنوان کاربر
    مدیر انجمن
    میانگین پست در روز
    0.68
    نوشته ها
    3,299
    صلوات
    144
    دلنوشته
    6
    برای شفای عزیزی که سالها در اسارت بوده و الان حالش وخیم است التماس دعا دارم
    صلوات و تشکر
    1,162
    مورد صلوات
    3,816 در 2,089 پست
    نوشته های وبلاگ
    2
    دریافت کتاب
    0
    آپلود کتاب
    0

    پیش فرض




    وصیت نامه شهید سید جمال دربان فلك


    ای امت حزب اللهی! اسلام مكتب انسان سازی است و انقلاب اسلامی با رهنمودها و رهبری صحیح امام امت (خمینی بت شكن) می رود تا جهانی شود و تمامی ابرقدرت ها را نابود كند و انقلاب را به صاحب اصلی اش امام زمان (عج) تحویل دهد پس بر همه شما وظیفه شرعی است كه در هركجا كه باشید از اسلام و جمهوری اسلامی دفاع كنید..... از ولایت فقیه و روحانیت مبارز اطاعت و پشتیبانی كنید كه هردو ضامن پیروزی و پشتوانه اسلام هستند".



    وصیت نامه شهید صفر علی داوودی


    "مادرم سلام این فرزندت را از كردستان غریب و مظلوم بپذیر، اینجا كسی را جز خدای بزرگ و ملائك نداریم مادرم برای ما دعا كن".



    وصیت نامه شهید ولی الله چراغچی مسجدی



    مسلم و تسلیم هستم و شهادت می دهم به خداوند "حی لا یموت واحد، رحمان و رحیم و .... محمد (ص)، بهترین برگزیده از یك صد و بیست و چهار هزار رسولش و علی (ع) وصی بر حقش و یازده فرزند علی (ع) از فاطمه (س) كه همگی برحقند و اما تنها حجت خدا مهدی(عج) است كه به انتظار فرمان ظهورش (نگران از انسانیت) نشسته است.

    قال الحسین (ع) "ان الحیاه عقیده و الجهاد و لیمحص الله الذین آمنوا و یمحق الكافرین"
    درود خدا به امام عزیزم كه ما را آگاهی بخشید و در هر فرصت برای پاك كردن زنگار نیتها پرداخت تا فقط برای خدا باشیم و رحمت خدا بر شهداء باد كه به ما آموختند چگونه بهتر رفتن را .
    با دلِ پُر
    امید؛چشم انتظاریم هنوز...

  10. کاربر زیر برای پست " ملکوت " عزیز صلوات فرستاده:

    گل مريم (2014_09_30)

  11. Top | #6

    تاریخ عضویت
    April_2013
    عنوان کاربر
    مدیر انجمن
    میانگین پست در روز
    0.68
    نوشته ها
    3,299
    صلوات
    144
    دلنوشته
    6
    برای شفای عزیزی که سالها در اسارت بوده و الان حالش وخیم است التماس دعا دارم
    صلوات و تشکر
    1,162
    مورد صلوات
    3,816 در 2,089 پست
    نوشته های وبلاگ
    2
    دریافت کتاب
    0
    آپلود کتاب
    0

    پیش فرض




    وصیت نامه شهید سید كریم حسینی


    بارالها به جبهه آمدم تا تكلیف خود را ادا كنم و از من راضی باشی، اما افسوس كه نتوانستم مأموریت خود را به نحو احسن انجام دهم كه به تو نزدیكتر شوم و از من راضی باشی. همسر عزیزم از بچه ها به خوبی نگهداری كن و آنها را در راه فراگیری علم و دانش یاری نما و مرتب آنها را به مساجد ببر تا فرد مفیدی برای جامعه ی ما باشند.
    خدایا! تو را به حسین قسم می دهم كه ما را از فیض شهادت محروم نفرما، پدر و مادرم از شما می خواهم كه بعد از شهادت من برای من گریه نكنید، بلكه به مظلومیت آقا اباعبدالله الحسین (ع) در روز عاشورا فكر كنید دوستان و آشنایان و دانش آموزان شما را به شهدای كربلا قسم می دهم كه یك لحظه از فرهنگ جهاد و شهادت و امر به معروف و نهی از منكر غافل نباشید



    وصیت نامه شهید بهرام حق نجات



    خدایا از تو می خواهم كه مرا یاری كنی تا در راه تو قدم بردارم همانطور كه خداوند می فرماید هركسی در امور بر خداوند توكل نماید.او برایش كافی است و حال اگر بنده گام در راه جهاد با كفار گذاشت هرگونه سرنوشتی كه پروردگارش برای او تعیین نماید تفاوتی ندارد ما می رویم تا وظیفه خود را انجام دهیم و نتیجه آن برای ما مهم نیست كه چه بر سر ما خواهد آمد انشاالله كه خداوند قبول نماید.



    وصیت نامه شهید حسین حدادی



    سلام بر مهدی (عج)
    سلام بر نایبش امام خمینی ،سلام بر شهیدان و درود بر تمام مسلمین جهان، مادر وپدر عزیزم اگر شهید شدم برایم گریه نكنید چون من خود می خواستم و وظیفه ام بود. خدا من را به شما داد وظیفه شما بود كه مرا تربیت كنید و كردید ،پس ناراحت نباشید .پیام من به ملت ایران این است كه با گروهك های منافق بجنگید و نابودشان كنند و راه شهیدان را ادامه دهند. پیام من به دولت این است كه امام و شخصیت های مملكتی را از هر نقطه حفظ كنند تا ریشه آمریكا كنده شود . تمام ملت باید گوش به فرمان امام باشد زیرا كه نائب امام زمان است .امیدوارم كه تا به حال گناهی كرده ام خدا مرا ببخشد و مرا جزء یاران امام زمان گرداند....
    عاشقم عاشق روی مهدی
    شیفته ام شیفته روی مهدی

    ای صبا از سر كوی مهدی
    برمشامم برسان بوی مهدی
    با دلِ پُر
    امید؛چشم انتظاریم هنوز...

  12. کاربر زیر برای پست " ملکوت " عزیز صلوات فرستاده:

    گل مريم (2014_09_30)

  13. Top | #7

    تاریخ عضویت
    April_2013
    عنوان کاربر
    مدیر انجمن
    میانگین پست در روز
    0.68
    نوشته ها
    3,299
    صلوات
    144
    دلنوشته
    6
    برای شفای عزیزی که سالها در اسارت بوده و الان حالش وخیم است التماس دعا دارم
    صلوات و تشکر
    1,162
    مورد صلوات
    3,816 در 2,089 پست
    نوشته های وبلاگ
    2
    دریافت کتاب
    0
    آپلود کتاب
    0

    پیش فرض




    وصیت نامه شهید بهنام خرم بخت


    "خدایا! تو را به حسین قسم می دهم كه ما را از فیض شهادت محروم نفرما، پدر و مادرم از شما می خواهم كه بعد از شهادت من برای من گریه نكنید، بلكه به مظلومیت آقا اباعبدالله الحسین (ع) در روز عاشورا فكر كنید دوستان و آشنایان و دانش آموزان شما را به شهدای كربلا قسم می دهم كه یك لحظه از فرهنگ جهاد و شهادت و امر به معروف و نهی از منكر غافل نباشید، كه اگر خون شهدای كربلا و پیام زینب (س) نبود، امروز اسلام و قرآن در عالم پیشرفت نمی كرد در پایان از همه شما حلالیت می خواهم و از شما تقاضا دارم كه امام عزیز را تنها نگذارید..."



    وصیت نامه شهید محمود خادم سیدالشهدا



    ... باور كنید كه شهادت از عسل شیرین تر است اگر در بطن كلمه شهادت بروید متوجه خواهید شد كه چقدر كشته شدن در راه خدا شیرین است. برادرم احمد روح من در انتظار فداكاری توست تو مانند یك مسلمان واقعی زندگیت را وقف خدمت به اسلام كن.

    فرآوری:عاطفه مژده

    بخش فرهنگ پایداری تبیان
    با دلِ پُر
    امید؛چشم انتظاریم هنوز...

  14. کاربر زیر برای پست " ملکوت " عزیز صلوات فرستاده:

    گل مريم (2014_09_30)

  15. Top | #8

    تاریخ عضویت
    April_2013
    عنوان کاربر
    مدیر انجمن
    میانگین پست در روز
    0.68
    نوشته ها
    3,299
    صلوات
    144
    دلنوشته
    6
    برای شفای عزیزی که سالها در اسارت بوده و الان حالش وخیم است التماس دعا دارم
    صلوات و تشکر
    1,162
    مورد صلوات
    3,816 در 2,089 پست
    نوشته های وبلاگ
    2
    دریافت کتاب
    0
    آپلود کتاب
    0

    پیش فرض




    وصیت نامه شهید سید حسین روح الامین


    ای عزیزان از مال دنیا دست بردارید و به خدا فكر كنید، ما از خاك آمده ایم و به خاك بازمی گردیم، هرچه هست، دست خداست و هرچه صلاح او است همان است، خداوند در این دنیا بسیار آزمایش خواهد كرد. این نعمتها را برای آزمایش ما قرار داده است مواظب باشیم كه از این آزمایشات سربلند بیرون بیائیم. ای دوستان به دنبال شناخت اسلام بروید اگر اسلام را شناختید، اگر امام (ره) را شناختید، به آنچه كه می خواهید می رسید، به خدا فكر كنید و به فردای قیامت، به آن آتش جهنم و نعمتهای خدا در بهشت، دست از مال دنیا و هواهای نفسانی بردارید...ای مردمی كه در صحنه هستید به گلزار شهدا بروید و از این عزیزان درس بیاموزید. و فرزندان خود را چون اینان بزرگ كنید، در نمازجمعه ها مرتب شركت كنید، نه فقط به عنوان یك نفر حاضر در نماز به خطبه ها گوش كنید راه و روش اسلام را یاد بگیرید و سعی كنید در سیاست دخالت كنید و ببینید در مملكتتان چه می گذرد.

    من نمی دانم چه بگویم چون می دانم دنیا هیج ارزشی ندارد و تنها سفارشم این است كه دست از یاری امام (ره) برندارید و در جنگ شركت كنید به مستضعفین كمك كنید و دست نوازش بر سر آنان بكشید....
    با دلِ پُر
    امید؛چشم انتظاریم هنوز...

  16. کاربر زیر برای پست " ملکوت " عزیز صلوات فرستاده:

    گل مريم (2014_09_30)

  17. Top | #9

    تاریخ عضویت
    April_2013
    عنوان کاربر
    مدیر انجمن
    میانگین پست در روز
    0.68
    نوشته ها
    3,299
    صلوات
    144
    دلنوشته
    6
    برای شفای عزیزی که سالها در اسارت بوده و الان حالش وخیم است التماس دعا دارم
    صلوات و تشکر
    1,162
    مورد صلوات
    3,816 در 2,089 پست
    نوشته های وبلاگ
    2
    دریافت کتاب
    0
    آپلود کتاب
    0

    پیش فرض




    وصیت نامه شهید جواد جلیلی


    بسم الله الرحمن الرحیم
    درود خداوند متعال بر تو باد ای رهبر عالی قدر و بزرگوار سلام شهیدان ایران ...حسین جان! جوانان ما در جبهه ها به یاد تو سینه های خود را جلوی گلوله های سبك و سنگین قرارمی دهند و جان خود را می دهند پروردگارا من می دانم تو ما را خلق كردی و تو به ما جان داده ای....خداوندا مرا یاری كن اگر تو یاری نكنی یاوری جز تو ندارم و ای مردم مسلمان این خون پاك شهیدان است كه پیچ و خم قلاب را صاف و هموار می كند كه شاید با ریخته شدن این خونهای پاك كسانی كه در نادانی هستند بهراه الله نماینده شوند و از شما مردم مسلمان و دوستان و آشنایان تقاضا می كنم كه با انقلاب به حالت سستی برخورد نكنید انقلاب هدف بزرگی را دنبال كرده است و از شما می خواهم كه جلوگیری از فرزندان خود نكرده و بگذارید راهی راه می خواهند بروند و اگر كسی مانع از رفتن فرزندش به جبهه های جنگ شود به خدا قسم مسئول است..... خدایا تو را شكر می كنم كه به من قدرت تشخیص حق از باطل را دادی و خدایا تو را شكر می كنم كه رهبرم را شناساندی كه به من چنین پدر و مادری دادی خدایا تو را شكر می كنم كه مرا در نادانی نمیراندی مادر عزیزم می دانم كه شما را اذیت كردم و برای شما نتوانستم فرزند خوبی باشم.... بعد از مردن من حجله ای برای من مگذارید چون درنزد خدا هیچ ارزشی ندارد گل بر سر قبرم نیاورید چون این گلها بعد از 2 یا 3 روز پلاسیده می شوند مرا در بهشت زهرا (س) دفن كنید.
    والسلام علیكم و رحمه الله و بركاته
    58/4/1361 جواد جلیلی
    فرآوری:عاطفه مژده
    بخش فرهنگ پایداری تبیان
    با دلِ پُر
    امید؛چشم انتظاریم هنوز...

  18. کاربر زیر برای پست " ملکوت " عزیز صلوات فرستاده:

    گل مريم (2014_09_30)

  19. Top | #10

    تاریخ عضویت
    April_2013
    عنوان کاربر
    مدیر انجمن
    میانگین پست در روز
    0.68
    نوشته ها
    3,299
    صلوات
    144
    دلنوشته
    6
    برای شفای عزیزی که سالها در اسارت بوده و الان حالش وخیم است التماس دعا دارم
    صلوات و تشکر
    1,162
    مورد صلوات
    3,816 در 2,089 پست
    نوشته های وبلاگ
    2
    دریافت کتاب
    0
    آپلود کتاب
    0

    پیش فرض




    وصیت نامه شهید ناصر جام شهریاری


    ...و تو ای خدای بزرگ كمكم كن كه جزء هدایت یافتگان باشم و نصرتم ده كه با دشمنان دین تو ستیز كنم. ...ای مسلمانان از همه قشر بدانید كه وظیفه شرعی است كه از ولی امر مسلمین اطاعت كنید. ...خدایا یاریمان كن تا از اماممان پیروی كنیم، و در خط امام كه همان خط اسلام است، باشید. ...ای ملت بیدار ایران هوشیار باشید و نگذارید تاریخ تكرار شود، حال كه جنگ به نفع جمهوری اسلامی ایران پیش می رود، همانهایی كه با امام علی (ع) گفتند كه مالك را برگردان، ما با قرآن نمی جنگیم، (در اینجا هم این كار را نكنند) متأسفانه همین كار را كردند. ...قرآن و اسلام در ایران پیاده می شود، (اجرا می شود) نه در حزب بعث صدام. ...آری در زمان دودمان ننگین پهلوی سرمان در لاك خودمان بود، و هیچ توجهی نداشتیم، كه بر ما و مكتب ما چه می گذرد و باز خداوند بر ما منت نهاد و رهبری از سلاله محمد (ص) خمینی این مرد بزرگ، مرد با تقوا، این اسلام شناس واقعی را ولی امر و رهبر و پیشوای ما كرد. ...ای آمریكای خونخوار كه خون همه محرومان در سراسر گیتی به دست تو و یا جیره خوارانت می ریزد، به یاری حق و همت امت اسلامی دیگر عمرت به پایان رسیده است و تو را در جهان كه رسوایی رسواتر خواهیم كرد.تو كه هر روز در جنوب لبنان و السالوادور خونها می ریزی و سازمان حقوق بشرت در خواب خرگوشی فرو رفته است.



    وصیت نامه پرویز خیامیان



    درود به رهبر عزیز ،قلب ملت ایران به نام الله در هم كوبنده ظلم و ستم. به نام خدائی كه به ما شعور داد تا خوب را از بد و زشت و پلید را از زیبا تمیز داده و یكی را انتخاب كنیم. تقاضا دارم دخترم (صفورا) تا كلاس ششم ابتدایی فقط و فقط درس اسلامی خوانده و بعد قرآن یاد بگیرد و كاملاً اسلامی تربیت شود كه این بزرگترین آرزوی من است. از همسرم و خانواده ام تقاضا دارم اگر در راه شهید شدم در مرگ من گریه نكنند بلكه شادی بكنند تا روح من شاد گردد، اگر شهید شدم جنازه مرا در اصفهان دفن كنید. فرزند مرا نزد امام امت رهبر كبیر انقلاب، پدر عزیزم خمینی بت شكن ببرید تا دست بركتش را به صورت او كشیده و برای آنها دعا نمایند، والسلام ،پایدار ارتش جمهوری اسلامی ایران، پاینده ایران، و برقرار باد جمهوری اسلامی ایران.
    با دلِ پُر
    امید؛چشم انتظاریم هنوز...

  20. کاربر زیر برای پست " ملکوت " عزیز صلوات فرستاده:

    گل مريم (2014_09_30)

صفحه 1 از 5 123 ... آخرینآخرین

اطلاعات موضوع

کاربرانی که در حال مشاهده این موضوع هستند

در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)

موضوعات مشابه

  1. داستان کوتاه مدیریتی
    توسط ملکوت در انجمن زندگینامه شهدا
    پاسخ: 1
    آخرين نوشته: 2013_12_16, 10:57 PM
  2. گناهانی که عمر را کوتاه می کند
    توسط گل مريم در انجمن امام سجاد، زین العابدین علیه السلام
    پاسخ: 1
    آخرين نوشته: 2013_12_05, 11:58 PM
  3. نکات مهم اخلاقی در 7 حکایت کوتاه
    توسط ملکوت در انجمن کلیات اخلاق
    پاسخ: 7
    آخرين نوشته: 2013_10_09, 05:00 PM
  4. داستان هاي کوتاه درباره امام حسن (عليه السلام)
    توسط صبور در انجمن امام حسن مجتبی علیه السلام
    پاسخ: 6
    آخرين نوشته: 2013_07_22, 12:12 PM
  5. مناظره کوتاه یک کوچولو
    توسط مشکاة در انجمن اجتماعی
    پاسخ: 0
    آخرين نوشته: 2013_04_27, 10:26 AM

مجوز های ارسال و ویرایش

  • شما نمیتوانید موضوع جدیدی ارسال کنید
  • شما امکان ارسال پاسخ را ندارید
  • شما نمیتوانید فایل پیوست کنید.
  • شما نمیتوانید پست های خود را ویرایش کنید
  •  

کانال ترجمه ی شهر نورانی قرآن

انجمن شهر نورانی قرآن محیطی پر از آرامش و اطمینان که فعالیت خود را از فروردین سال 1392 آغاز نموده است
ایمیل پست الکترونیکی مدیریت سایت : info@shahrequran.ir

ساعت 08:59 AM