دوستان شهر نورانی قران
در مشکلات از چه ایه ای کمک میگیرید؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟




| ❤ |
دوستان شهر نورانی قران در مشکلات از چه ایه ای کمک میگیرید؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
دوستان شهر نورانی قران
در مشکلات از چه ایه ای کمک میگیرید؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
با دلِ پُر امید؛چشم انتظاریم هنوز...
bavaran (2013_07_31), مدیریت محتوایی انجمن (2013_07_22), مشعشع (2013_07_31), گل مريم (2013_07_22), از خاک تا افلاک (2013_07_22), جویای اندیشه (2013_09_01), زنبق بنفش (2013_07_26), شهاب ثاقب (2013_07_22)




| ❤ |
(أَمَّن یُجِیبُ الْمُضْطَرَّ إِذَا دَعَاهُ وَیَكْشِفُ السُّوءَ وَیَجْعَلُكُمْ خُلَفَاء الْأَرْضِ أَإِلَهٌ مَّعَ اللَّهِ قَلِیلًا مَّا تَذَكَّرُونَ :
یا [كیست] آن كس كه درمانده را- چون وى را بخواند- اجابت مىكند، و گرفتارى را برطرف مىگرداند، و شما را جانشینان این زمین قرار مىدهد؟ آیا معبودى با خداست؟ چه كم پند مىپذیرید.)(النمل : 62)
ویرایش توسط ملکوت : 2013_07_22 در ساعت 12:47 PM
با دلِ پُر امید؛چشم انتظاریم هنوز...
bavaran (2013_07_31), مدیریت محتوایی انجمن (2013_07_22), مشعشع (2013_07_31), گل مريم (2013_07_22), از خاک تا افلاک (2013_07_22), جویای اندیشه (2013_09_01), زنبق بنفش (2013_07_26), شهاب ثاقب (2013_07_22)
فبای آلاء ربکما تکذبان
به گمانم همه شنیده اید
یادم ز فای اشجع الناس آید، وز چشم ترم سوده الماس آید
آید به جهان اگر حسین دگری،هیهات برادری چو عباس آید
ملکوت (2013_09_02), مدیریت محتوایی انجمن (2013_08_01), مشعشع (2013_07_31), گل مريم (2013_07_31), از خاک تا افلاک (2013_09_01), جویای اندیشه (2013_09_01), زنبق بنفش (2013_08_04)
سلام
علاوه بر آیه 62 سوره نمل، خواندن آیة الکرسی بسیار مجرب است.
40 شب پشت سر هم سوره حشر را نیت کرده و تلاوت کنیم.
خواندن سوره الرحمن .
امام علی (ع) فرمودند: هرگاه یکی از شما اراده حاجتی کند پس صبح روز پنج شنبه در طلب آن بیرون رود و در وقت بیرون رفتن آخر سوره آْ عمران ( آیه ۱۹۰تا آخر) و آیه الکرسی و سوره قدر و حمد را بخواند ، زیرا که در خواندن این ها حوائج دنیا و آخرت برآورده می شود. بحار الانوار ج۹۲ص۲۷۲
bavaran (2013_09_01), ملکوت (2013_09_02), مدير سايت (2013_09_03), مدیریت محتوایی انجمن (2013_09_01), گل مريم (2013_09_01), از خاک تا افلاک (2013_09_01), تسلیمی (2013_09_01)
سلام
آیه ی " الا بذکرالله تطمئن القلوب "
البته ذکر " یا دائم الفضل علی البریّة " در دعای کمیل هم خیلی به آرامشم کمک می کنه.
bavaran (2013_09_01), ملکوت (2013_09_02), مدير سايت (2013_09_03), مدیریت محتوایی انجمن (2013_09_01), گل مريم (2013_09_01), جویای اندیشه (2013_09_04)
در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)