به نام خدای مهربوندوستان شاید شما تا حالا برای آقامون صاحب زمان نامه نوشته باشید یا اینکه دوست داشته باشید بنویسید , تو اون نامه دوست دارید چی بنویسید؟!!!
السلام علیک یا صاحب الزمان
ما می خوایم تو این تاپیک هر کس می خواد بیاد و یه نامه برای امام زمان بنویسه
انشاالله آقامون نامه هامون رو می خونن .
starآخرین مهلت ارسال نامه های گیرای شما عزیزان تاجشن بزرگ نیمه شعبان star
به زیباترین نامه هدیه ای ویژه تقدیم می گردد.






نقل قول


هر طرف در طلبت رو کردم









شبکه های اجتماعی
لینک های مهم
درباره ما
پست الکترونیکی مدیریت سایت : info@shahrequran.ir