"ای آرزوی بندگیت مانده بر دلم... (نجواهای شبانه)"
دوستان خوب و گرامی سلام
بیایید دراین تاپیک، گوشه هایی از نجواهای شبانه خود با خدای مهربانمان را بنگاریم، شاید برای خودمان و دیگران تلنگری روحانی و معنوی باشد.
امیدوارم یکایک دوستان با خلوت خود نواهای به گوش جان رسیده از اعماق چشمههای درون را برایمان به یادگار بنگارند.



ای آرزوی بندگیت مانده بر دلم... (نجواهای شبانه)


نقل قول












شبکه های اجتماعی
لینک های مهم
درباره ما
پست الکترونیکی مدیریت سایت : info@shahrequran.ir