به نام خدا
سلام بر دانشجویان محترم شهر نورانی قرآن صبحتون بخیر.طاعات و عباداتتون قبول
حضار دستا بالا
جلسه امروز نحو ،باب فعل(اعراب فعل مضارع)
به نام خدا
سلام بر دانشجویان محترم شهر نورانی قرآن صبحتون بخیر.طاعات و عباداتتون قبول
حضار دستا بالا
فاطمه (2013_07_13), فاطمه طاهره (2013_07_14), مدير سايت (2013_07_15), گل مريم (2013_07_13), پرویزیان (2013_07_13), از خاک تا افلاک (2013_07_13), زنبق بنفش (2013_07_13), شهاب ثاقب (2013_07_13)
آموزش ساده زبان عربی (اعراب فعل مضارع)
بله حتما




یه سوال؟
آیا ف به تنهایی میتونه فعلی رو نصب بده یعنی قبلش هیچکدوم از حروف ناصبه وجود نداشته باشه
مدير سايت (2013_07_15), گل مريم (2013_07_13), از خاک تا افلاک (2013_07_13), زنبق بنفش (2013_07_13), شهاب ثاقب (2013_07_13)
آموزش ساده زبان عربی (اعراب فعل مضارع)
جواب سوال ها در جلسه ی بعد بررسی میشه
مدير سايت (2013_07_15), گل مريم (2013_07_13), از خاک تا افلاک (2013_07_13), زنبق بنفش (2013_07_13), شهاب ثاقب (2013_07_13)
آموزش ساده زبان عربی (اعراب فعل مضارع)
حضار محترم جلسه ی بعد روز سه شنبه ساعت 10 قسمت صرف تدریس میشه یعنی روال کاری ما ازین به بعد بدین شکل هست :
روز شنبه ساعت 10 نحو
روز سه شنبه ساعت 10 صرف
هر جلسه هم سوال هایی مطرح میشه که حل میکنید و جلسه ی بعدش حل و رفع اشکال میشه.
ممنون از اینکه امروز سر کلاس حضور داشتید




پس چرا ف جزء حروف ناصبه نیست
مدير سايت (2013_07_15), گل مريم (2013_07_13), از خاک تا افلاک (2013_07_13), زنبق بنفش (2013_07_13), شهاب ثاقب (2013_07_13)
آموزش ساده زبان عربی (اعراب فعل مضارع)
ف جزء همون نکته هایی هست که قرار شد جلسه ی بعد راجع بهش صحبت کنیم چون ف همه جا جزء حروف ناصبه نیست




ممنون و تشکر استاد عزیز
خسته نباشید
خیلی خوب بود
.
خواهش میکنم
در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)