خانم جلال زاده_کد 10
بنام الله رحمت بخش وبسیار مهربان
چون در آستانه ولادت مادرمون خانم فاطمه الزهرا علیه السلام قرار داریم
ولادت آن بزرگوار رو به شما استاد عزیز
وشما دوستان عزیز تبریک میگویم
ان شاءالله زیر سایه امام زمان عجل الله فرجه الشریف
زندگی کنیم و ما شایستگی آن را داشته باشیم که دعا ایشان شامل حال ما قرار بگیره
ومن روز پنجشنبه به همین مناسبت
مراسمی در منزل برگزار میکنم
لذا در مجلس آن بزرگواران
اولا فرج مولایمان امام زمان عج
رو از خدا میخوام
و۱۴ هزار صلوات از خانم ها میگیرم ۵
وهم برای سلامتی و حاجت قلبی استاد عزیزمون دعا میکنم
وهم برای دوستان خوب گروهمون دعا میکنیم
درباره حضرت حجه بن الحسن عجل الله فرجه الشریف .....
ای وصل توغایت مراد دل ما
وی ذکر تو زیب و زیور محفل ما
اندر دل ما لشکر غم منزل کرد
ز آن روز که دور گشتی از منزل ما
یا رب فرجی نما که ما اسیریم
یا رب کرمی نما که ما فقیریم
ماییم لئیم و تو کریمی
ما غرق گناهیم و تو رحیمی
با سپاس از استاد بزرگوار وشما خوبان
از شما دوست عزیز هم سپاسگزارم که خیلی زحمت میکشید