اگر عزيزي را گم كرده باشيد، چه مي كنيد؟
آسوده و بي خيال مي نشينيد تا كم كم فراموشش كنيد؟
يا براي يافتن او همه تلاش خود را به كار مي بريد.
از اين و آن سراغش را مي گيريد.
شب و روزتان را به جستجوي او مي گذرانيد...
تا آن كه او را بيابيد يا نشاني از او پيدا كنيد؟
كداميك؟



يك آزمون اساسي با سه پرسش اساسي


نقل قول


شبکه های اجتماعی
لینک های مهم
درباره ما
پست الکترونیکی مدیریت سایت : info@shahrequran.ir