اخبار و رویدادها
سلمان رشدی: از خودم بدم میاد
سلمان رشدی نویسنده مرتد كتاب آیات شیطانی در گفتگوی اختصاصی با نشریه فرانسوی ' نوول ابسرواتور' گفت: حقیقتا از خودم بدم میاد.
این نویسنده مرتد در گفتگو با پایگاه خبری نشریه فرانسوی " نوول ابسرواتور"، افزود: در این مدت زندگی پنهان دلتنگی داشته ام كه در زندگی من سابقه نداشته است و این مساله باعث شد چیزهایی را از دست بدهم كه دیگر هرگز آنها را بدست نخواهم آورد.
سلمان رشدی در بخش دیگری بیان داشت: افرادی زیادی هستند كه وقتی با اینگونه ماجراها دست به گریبان می شوند، حتی بدلیل دشواری شرایط زندگی جان می دهند.
ahlulbayt.com





نقل قول

شبکه های اجتماعی
لینک های مهم
درباره ما
پست الکترونیکی مدیریت سایت : info@shahrequran.ir