وَ ارْفَعُوا إِلَيْهِ أَيْدِيَكُمْ بِالدُّعَاءِ فِي أَوْقَاتِ صَلَاتِكُمْفَإِنَّهَا أَفْضَلُ السَّاعَاتِ يَنْظُرُ اللَّهُ عَزَّ وَ جَلَّ فِيهَا بِالرَّحْمَةِ إِلَى عِبَادِهِ يُجِيبُهُمْ
إِذَا نَاجَوْهُ وَ يُلَبِّيهِمْ إِذَا نَادَوْهُ وَ يُعْطِيهِمْ إِذَا سَأَلُوهُ وَ يَسْتَجِيبُ لَهُمْ إِذَا دَعَوْهُ
و به هنگام نمازتان دستها را به دعا به سوى خدا بالا بريد زيرا كه بهترين ساعتى است كه خداى بزرگ در آن به بندگانش به نظر رحمت مى نگرد.
و جوابشان دهد هنگاميكه با او مناجات كنند
و پاسخشان دهد هنگامى كه او را بخوانند
و عطايشان كند هنگاميكه از او درخواست كند و دعايشان را مستجاب كند