PDA

توجه ! این یک نسخه آرشیو شده میباشد و در این حالت شما عکسی را مشاهده نمیکنید برای مشاهده کامل متن و عکسها بر روی لینک مقابل کلیک کنید : رستاخیز مملکت شیعه در روز شهادت حضرت زهراسلام الله علیها



مشعشع
2013_04_19, 12:34 PM
به گزارش اسلام پرس: آیت الله العظمی وحید خراسانی در اثنای درس خارج فقه که در مسجد اعظم قم برگزار گردید، بیان داشت: این مملکت به عنوان مملکت شیعه باید روز شهادت حضرت فاطمه زهرا علیها السلام متناسب با مقام او به پاخیزد .آیت الله العظمی وحید خراسانی در ادامه ی سخنان خویش گفتند: آفریدگان خداوند از شناخت فاطمه زهرا سلام الله علیها محرومند، ایشان در این رابطه روایتی را از رسول خدا صلی الله علیه وآله به نقل از شیخ صدوق بیان کردند و به شرح محورهایی از مبدا خلقت نوری آن حضرت و منتهای امر او پرداخته و افزودند: نور فاطمه علیها السلام پیش از خلقت آسمان ها و زمین آفریده شد.
معظم له در ادامه به ضایعه شهادت جانگداز سرور بانوان جهان اشاره کرده، فرمودند: بنابر آنچه در نهج البلاغه نقل شده است، وقتی امیر المؤمنین علیه السلام آن نور خدا را با بدنی آزرده و پهلوی شکسته به خاک سپرد، به رسول خدا صلی الله علیه وآله سلام داد و سخنی گفت که هرگز در زندگی آن حضرت سابقه نداشت. فرمود: قلّ یا رسول الله من صفیتک صبری، صبر من کنار این قبر تمام شد.
ایشان اضافه کردند: در این ایام هرچه می توانید کاری کنید که امر صدیقه کبری احیا شود. در شهرها بروید و به مردم بگویید: وظیفه ما در قبال مصیبتی که قلب “قلب عالم امکان” را پریشان کرد، چیست؟.


اسلام پرس